X
Infolinia
Forum

WAŻNE INFORMACJE:
Klauzula informacyjna na temat prywatności
Regulamin forum


Poszukujesz pomocy w konfiguracji urządzeń? Odwiedź i subskrybuj nasz kanał na YouTube
Ścieżka forum - jesteś tutaj:ForumNapotkane problemy: PomocUtrata komunikacji
Musisz się zalogować, aby tworzyć posty i tematy.

Utrata komunikacji

Kontroler EFC 01 popracowal 1 dzieńdi nagle stracił komunikację z wszystkimi odbiornikami (póki co 10 srp22). Wszystkie widoczne na szaro. Brak możliwości sparowania kolejnych odbiorników. Jakaś rada?

Dobry wieczór,

Proszę o informację. Z jakiego urządzenia Pan korzysta (iOS, Android)?
Czy system był aktualizowany do najnowszej wersji? Odbiorniki zostały również zaktualizowane?
Prosimy o dokładnie informacje. Postaramy się problem rozwiązać jak najszybciej.

Witam,

Korzystam z Android.

Wszystko świeżo kupione i zaktualizowane.

Zresetowalem do ustawień fabrycznych i teraz w aplikacji w ogóle nic nie ma, a wywołanie wyszukiwania odbiornika (parowania) niczego nie znajduje (odbiorniki też zresetowalem).

Coś mi się wydaje że padła komunikacja w kontrolerze....

Proszę potwierdzić czy Pan resetował urządzenia wg instrukcji:

W celu wykasowania całej pamięci odbiornika należy:
1. Wcisnąć przycisk PROG. na około 5 s – dioda STATUS zaświeci się na kolor pomarańczowy.
2. Po wygaszeniu diody STATUS należy zwolnić przycisk PROG. i w czasie < 5 s ponownie na krótko go nacisnąć.
3. Podczas kasowania pamięci dioda STATUS mruga na pomarańczowo. Zakończenie kasowania sygnalizowane jest kilkukrotnym szybkim zamruganiem diody Status na pomarańczowo.

Jeśli problem nadal występuję to prosimy o kontakt telefoniczny z działem technicznym.

Dzień dobry,

W pierwszym poście napisał Pan, że wszystkie odbiorniki ( 10 x SRP-22 ) są widoczne na szaro. Czy tak jest nadal, czy też aktualnie zakładka Odbiorniki jest pusta ( usunął Pan wszystkie urządzenia z zakładki Odbiorniki )? Z tego co Pan opisał dalej to obecnie jest ta zakładka pusta.

Pytam, ponieważ jeżeli zakładka Odbiorniki jest pusta i twierdzi Pan, że wszystkie odbiorniki zostały zresetowane do ustawień fabrycznych ( zgodnie z procedurą opisaną powyżej przez @extalife ) i nadal nie wyszukują się na liście podczas procesu wyszukiwania/parowania to przyczyny mogą być dwie:

- uszkodzenie toru radiowego kontrolera EFC-01

- uszkodzenie pliku z urządzeniami na karcie SD w kontrolerze ( raczej mało prawdopodobne sądząc po Pana opisie - dotyczy to sytuacji w której kontroler twierdzi, że urządzenie jest z nim sparowane ponieważ jest zapisane na karcie w katalogu DEVICES ale plik jest uszkodzony i jego zawartość nie może być poprawnie wyświetlona w aplikacji ). Najczęściej objawia się to jednak w taki sposób, że na przykład z 10 odbiorników wyświetlanych jest tylko kilka na przykład 3-4.

Bardzo proszę jeszcze raz sprawdzić, czy odbiorniki zostały poprawnie zresetowane. Jest to klucz do dalszych działań i być może przyczyna problemów - dość często klienci mają z tym problem. Ewentualnie proszę o kontakt e-mail: michal.tyc@zamel.pl i podać namiary na siebie ( nr telefonu ) - skontaktuję się i postaram się w jakiś sposób pomóc rozwiązać ten problem.

Niestety w przypadku uszkodzenia toru radiowego lub uszkodzenia karty konieczne będzie wysłanie sprzętu w ramach reklamacji.

0